Nudimo vam zaposlitev na delovnem mestu »Strokovni sodelavec« in urejenem delovnem okolju, ki ponuja veliko priložnosti za osebni in strokovni razvoj.
Opis del in nalog:
- vodenje, koordiniranje in finančno spremljanje zahtevnejših državnih in mednarodnih projektov,
- spremljanje, proučevanje in priprava zahtevnejših strateških dokumentov in programov,
- koordinacija lokalnih partnerstev, mreženje za potrebe izvajanja projektov oz. operacij ter krepitev zmogljivosti deležnikov,
- koordinacija usposabljanj, podpornega okolja in razvojnega načrtovanja,
- priprava in evalvacija akcijskih načrtov,
- vodenje, podpora in izvajanje administrativno-tehničnega in finančnega managementa projektov (podpora pri izdelavi projektnih idej, pripravi vlog, investicijske dokumentacije ipd.),
- skrb za projektno vodenje projektov (ločeno knjigovodstvo projektov, elektronsko arhiviranje veljavne dokumentacije projekta v pripravi in izvedbi, …),
- izvajanje aktivnosti informacijske točke in zagotavljanje izvajanja ukrepov informiranja in obveščanja,
- aktivna udeležba v mrežah, platformah, združenjih, konferencah, delavnicah ipd. tako v slovenskem kot tudi mednarodnem prostoru,
- prepoznavanje potreb v regiji, proaktivno slednje usmeritvam in sodelovanje pri strateškem usmerjanju projektov,
- sodelovanje pri načrtovanju, usmerjanju, usklajevanju in izvajanju projektov,
- poročanje in dogovarjanje s partnerji v zahtevnejših državnih in mednarodnih projektih,
- spremljanje razpisov in informacij o programih EU in RS,
- izvajanje strokovnih, administrativnih in tehničnih opravil za regionalne organe,
- druge naloge po navodilu nadrejenega.
Pogoji za sprejem na delovno mesto:
- najmanj 6/2 stopnja izobrazbe po Uredbi o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja: najmanj 1. bolonjska stopnja oz. visokošolski strokovni programi (prejšnja) ali specializacija po višješolskih programih (prejšnja)
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
- odlično razvite komunikacijske, organizacijske in analitične sposobnosti,
- vedoželjnost, pripravljenost in sposobnost hitrega učenja
- odlično znanje angleškega in dobro znanje vsaj enega tujega jezika EU
- vozniški izpit B kategorije
- lastni prevoz
- osebna urejenost
- poznavanje MS Office okolja (Word, Excel, PP…), družabnih omrežij, spleta
- samostojnost, samoiniciativnost, sposobnost učinkovitega mreženja in ciljna usmerjenost.
Kandidati naj vlogi priložijo CV.
Od kandidata pričakujemo strokovno, pravočasno, kakovostno in samoiniciativno izvajanje delovnih nalog s področja dela, samostojnost, sposobnost za timsko delo, razvite organizacijske sposobnosti, komunikativnost, splošno razgledanost in pozitiven pristop do nalog in samoiniciativnega izobraževanja na delovnem mestu, delo pa bi mu predstavljalo izziv in veselje.
Od kandidatov se pričakuje tudi poznavanje uporabe različnih komunikacijskih kanalov (družabna omrežja, spletne strani, …) ter uporabo splošnih informacijskih orodij za pripravo dokumentov, podatkov in analiz ter orodij za delo z bazami podatkov, sposobnost vključevanja v različne strokovne in projektne skupine.
Zaposlitev bomo sklenili za določen čas, do 31. 12. 2024.
Datum nastopa dela: v septembru 2024.
Vabimo vas, da prijavo s potrebnimi prilogami pošljete do vključno 4. 9. 2024 naslov: info@ra-sasa.si.
Nepravočasne in nepopolne vloge se ne bodo upoštevale v postopku izbire. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najpozneje v 30 dneh po opravljeni izbiri. Pridružujemo si pravico, da ne izberemo nobenega kandidata.