RA-SASA

INFORMATIVNI ČLANEK SPOT SVETOVANJE SAVINJSKA – AKTUALNO V LOKALNEM OKOLJU

INFORMATIVNI ČLANEK SPOT SVETOVANJE SAVINJSKA

TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA

Vsako leto v mesecu maju v okviru Tedna vseživljenjskega učenja Ljudska univerza Velenje organizira različne brezplačne delavnice.

SPOT svetovanje Savinjska – Savinjsko-šaleška območna razvojna agencija je kot partner v času vseživljenjskega učenja organiziral za mikro, mala in srednja podjetja podjetniško delavnico
z naslovom Varstvo osebnih podatkov – GDPR.

Konec maja 2018 mora biti poslovanje usklajeno s Splošno uredbo o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR). Obveznosti iz Uredbe niso razdeljene glede na velikost podjetja, kar pomeni, da bodo tudi manjša in srednja podjetja morala prilagoditi svoje poslovanje. Ne glede na to ali bodo pri ureditvi področja poiskali zunanjo pomoč ali ga bodo urejali sami je potrebno, da uredbo, vsaj v tistih najpomembnejših delih, poznajo, saj bodo kot upravljavec osebnih podatkov odgovorni za skladnost z uredbo.

V uredbi so navedene pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, tj. posameznika, katerega osebni podatki se obdelujejo. Med temi pravicami so pravica do dostopa do osebnih podatkov ter pravice do popravka, pozabe, izbrisa, omejitve obdelave, ugovora in prenosljivosti podatkov. Določena je tudi obveznost upravljavcev (oseb, odgovornih za obdelavo podatkov) glede zagotavljanja preglednih in lahko dostopnih informacij posameznikom, na katere se nanašajo osebni podatki, o obdelavi njihovih podatkov. Celoten članek

POZIV za oddajo projektov v okviru snovanja Območnega razvojnega programa SAŠA regije 2021-2027 preko spletnega obrazca.

Prosimo, izpolnite spletni obrazec na povezavi: PROJEKTNI OBRAZEC za pripravo ORP SAŠA 2021-2027

Rok za oddajo projektnega obrazca: 25. februar 2021. Predogled projektnega obrazca

.
spot logo   eu skladi logo   mgrt logo